آشنایی با انواع افزونه تبلیغات در گوگل ادز

افزونه های تبلیغات در گوگل ادز

معرفی با انواع افزونه تبلیغات در گوگل ادز


همانطور که می‌دانید تبلیغات در گوگل یکی از بهترین روش‌ها برای جذب ترافیک بیشتر توسط مشتریان می‌باشد، همه ما سعی داریم تا با بهینه سازی وب سایت خود در نتایج SERP گوگل جایگاه بهترین را به دست بیاوریم و کلیک های باکیفیت و بیشتری داشته باشیم، به طور کلی افزونه های بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانند تبلغات شما را جذاب تر و پربازده تر نشان بدهند مه در ادامه مطلب به آشنایی با انواع افزونه تبلیغات در گوگل ادز به طور کامل پرداخته ایم.

معرفی انواع افزونه تبلیغات در گوگل ادوردز

به طور کلی افزونه‌های بسیار زیادی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند به بخشی از کسب و کار شما کمک کنند و تجربه کاربری را نیز برای افراد آسان سازد؛ در ادامه مطلب قصد داریم تا به معرفی افزونه های مناسب برای تبلیغات در گوگل ادوردز به طور کامل بپردازیم و آن‌ها را معرفی کنیم.

معرفی افزونه Location Extensions برای موقعیت مکانی

برنامه‌های افزودنی موقعیت مکانی می‌توانند به کاربران کمک کنند تا نقشه کسب و کار شما را پیدا کنند، به طوری که این افراد می‌توانند برای دریافت جزئیات بیشتر در مورد موقعیت مکانی شما در صفحه موقعیت مکانی، که شامل مرتبط ترین اطلاعات کسب و کار در یک مکان است بر برنامه افزودنی شما کلیک یا ضربه بزنند.

افزونه‌های مکان ممکن است شامل یک شماره تلفن یا دکمه تماس نیز باشند تا کاربران بتوانند به راحتی با شما تماس بگیرند.

افزونه Location Extensions

افزونه موقعیت مکانی Location Extensions

افزونه Sitelink برای تبلیغات در گوگل ادز

برای افزودن لینک های بیشتر به تبلیغات خود، می توانید از افزونه Sitelink استفاده کنید این افزونه به شما کمک میکند تا افراد را به صفحات بتوانند به صفحات دیگر سایت شما نیز دسترسی پیدا کنند  به طوری که وقتی شخصی روی لینک موجود در صفحه کلیک می کند یا ضربه می زند مستقیماً به صفحه‌ی مورد نظر خود هدایت میشود.

بهتر است بدانید که می‌توانید افزونه‌های پیوند سایت را در سطح حساب کمپین یا گروه تبلیغاتی اضافه کنید و یا متن پیوند آنچه به مردم نشان داده می شود و URL صفحاتی که روی آنها کلیک می کنند را مشخص نمایید.

در برخی موارد، گوگل ممکن است لینک های سایت شما را با توضیحاتی که در مورد آن صفحات ارائه کرده اید تکمیل کند. شما می‌توانید جزئیات را هنگام ایجاد و یا ویرایش پیوندهای سایت اضافه نمایید و یا Google می‌تواند به طور خودکار از اطلاعات مربوط به پیوندهای سایت در حساب شما استفاده کند.

افزونه Sitelink برای تبلیغات در گوگل ادز

کاربرد افزونه Sitelink

Call Extensions

یکی دیگر از افزونه های مناسب برای افزونه تبلیغات در گوگل ادوردز ، افزونه کال آوت (Call Extensions) می‌باشد؛ این افزونه می‌تواند به جلب توجه مشتریان کمک بسیار زیادی نماید و باید توجه داشته باشید که معمولا با استفاده از این افزونه می‌توانید تماس های خود را تا چندین برابر افزایش دهید.

نمایش این افزونه در نسخه موبایل و دسکتاپ امکان پذیر می‌باشد و این اجازه را به مشتریان می‌دهد تا بدون هیچگونه معطلی با شما تماس حاصل فرمایند.

افزونه Call Extensions

معرفی افزونه کال آوت

Price Extensions برای قیمت گذاری محصولات

معمولا افزونه Price Extensions برای سایت های فروشگاهی استفاده می‌شود، با درج کردن قفیمت محصولات خود در وب سایت می‌توانید به جلب اعتماد بیشتر کاربران بپردازید و هنگامی که محصولات شما از قیمت مناسبی برخوردار باشند، نصب این افزونه یک پوینت مثبت برای شما به حساب می‌آید.

معرفی افزونه Structured Snippet

قطعات ساختاریافته به تبلیغات شما اجازه می دهد تا جنبه های خاصی از محصولات و خدمات شما را برجسته کند. این افزونه‌های تبلیغاتی پیش از کلیک کردن بازدیدکنندگان به سایت شما، زمینه‌ای را در مورد ماهیت و تنوع محصولات و خدمات شما فراهم می‌کنند.

هر قطعه شامل هدر و لیستی از ویژگی هایی است که می خواهید bold کنید؛ باید توجه داشته باشید که حداکثر دو هدر در یک زمان می تواند در تبلیغ شما نمایش داده شود. توجه داشته باشید که در این مواقع بهتر است به یک متخصص مجرب در این زمینه مراجعه نمایید

افزونه تبلیغات در گوگل ادز Structured Snippet

افزونه Structured Snippet

جذب مشتریان با افزونه Promotion

همانطور که می‌دانید یکی از عوامل جذب کننده‌ای که می‌تواند به افزایش فروش شما کمک بسیار زیادی بکند، ایجاد تخفیفات در وب سایت است. بهتر است بدانید که افزونه Promotion یکی از انواع افزونه تبلیغات در گوگل ادز است که امروزه از توجه بسیار زیادی برخوردار شده است.

این افزونه به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی بر روی کالاهای خود تخفیف‌های ویژه درج کنید و آن‌ها را در مدت زمان‌ها دلخواه تنظیم و زمانبندی نمایید؛ توجه داشته باشید که با استفاده از افزونه Promotion بعد از توضیحات متا که در سرچ گوگل می‌توانید آن را مشاهده کنید، درصد تخفیف مشخص می‌شود که این امر به فروش و افزایش ترافیک سایت شما کمک بسیار زیادی می‌کند.

افزونه تبلیغات در گوگل ادز OptinMonster

OptinMonster  یک پلاگین تولید سرنخ و جذب است که به شما امکان می دهد بینش بازدیدکنندگان WooCommerce خود را به دست آورید و شانس تبدیل آنها را افزایش دهید.

با افزونه  OptinMonsters می‌توانید فرم‌های ثبت‌نام سرنخ را طراحی کنید که با خدمات ایمیل مارکتینگ انتخابی شما ادغام شود. همچنین می‌توانید پاپ‌آپ‌هایی را طراحی و منتشر کنید که در لحظات کلیدی در طول سفر مشتری ظاهر می‌شوند این افزونه همچنین دارای یک سیستم تجزیه و تحلیل عمیق است که به شما می‌گوید تلاش‌های شما برای گرفتن سرنخ چقدر خوب پیش می‌رود.

OptinMonster

افزونه OptinMonster

افزونه اپلیکیشن App Extensions

افزونه App Extensions یک برنامه افزودنی است و عملکرد برنامه شما را در جایی و زمانی که افراد به آن نیاز دارند نشان می‌دهد. با استفاده از این برنامه می‌توانید اپلیکیشن خود را به راحتی در اختیار کاربران قرار دهید و باعث افزایش نصب آن نیز بشوید.

بهتر است بدانید که با انجام این کار می‌توانید به مرور زمان از گوگل دولوپر و گوگل ادموب به دریافت درآمد ارزی بپردازید.

App Extensions

معرفی افزونه اپلیکیشن App Extensions

سوالات متداول آشنایی با انواع افزونه تبلیغات در گوگل ادز

  • محبوب ترین افزونه ها برای تبلیغات گوگل ادوردز چه می‌باشد؟
    به طور کلی افزونه های بسیار زیادی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به بهینه سازی وب سایت و همچنین تبلیغات خود در گوگل بپردازید، معمولا این افزونه‌ها شامل افزونه OptinMonster، Promotion، Structured Snippet، Promotion، Call Extensions، Location Extensions، Price Extensions، Sitelink و … می‌باشند.
  • استفاده از افزونه‌های وردپرس به تبلیغات گوگل چه کمکی می‌کند؟
    افزونه های موجود در وردپرس می‌توانند مزایای بسیار خوبی در تبلیغات گوگل ادوردز شما داشته باشند که این مزیت‌ها شامل قرار گرفتن در نتایج بالاتر SERP گوگل، گذاشتن اطلاعات کامل در اختیار کاربران، حرفه‌ای شدن تبلیغات، ارتباط سریع تر و راحت تر می‌باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهپروژه هامحصولاتتماس با ما