عامل های مهم رتبه بندی سایت در گوگل

عامل های مهم رتبه بندی سایت در گوگل

عوامل مهم در رتبه بندی سایت در گوگل


 

بررسی فاکتور اصلی رتبه بندی گوگل

در این بخش ما در مورد فاکتورهای برتر رتبه بندی گوگل که باید در هنگام سئوی وب سایت خود روی آنها تمرکز بسیار زیادی داشته باشید، صحبت کنیم. اگر این موارد را به درستی بهینه سازی کنید بهبود قابل توجهی در عملکرد سئو خود مشاهده خواهید کرد.

تولید محتوای با کیفیت

 

 

CTR  ارگانیک برای وب سایت

یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل که کمتر کسی در مورد آن صحبت می کند CTR ارگانیک است، هرچه افراد بیشتری در نتایج جستجو بر روی صفحه شما کلیک کنند، گوگل محتوای شما را برای یک عبارت جستجوی خاص مرتبط تر در نظر می گیرد.

اینجاست که تگ عنوان و توضیحات متا شما نقش مهمی را ایفا می کند، به زور کلی برای افزایش CTR ارگانیک خود باید عناوین و توضیحات متا جذاب و مرتبط بنویسید. برای انجام این کار باید محتوای خود را به وضوح توضیح دهید، از کلمات عملی استفاده کنید که افراد را تشویق کند روی آن کلیک کنند و محتوای شما را بخوانند، کلمه کلیدی مورد نظر خود را درست در ابتدای توضیحات متا قرار دهید، در عناوین خود از اعداد و کلمات قدرتمند استفاده نمایید.

 

سازگاری وب سایت با موبایل

لینک سازی قدرتمند یکی از عامل های مهم رتبه بندی سایت در گوگل

محتوا، کلمات کلیدی و قدرت همه عوامل رتبه بندی گوگل مرتبط با سئوی درون صفحه بودند. با این حال، وقتی صحبت از فاکتورهای رتبه‌بندی سئوی خارج از صفحه می‌شود، هیچ چیز به اندازه یک پروفایل بک لینک قوی وزن ندارد.

با این حال، اجازه دهید توضیح دهیم که یک پروفایل بک لینک قوی ترکیبی از چندین فاکتور رتبه بندی گوگل مانند:

  • تعداد بک لینک ها
  • تعداد دامنه های ارجاع دهنده
  • کیفیت دامنه های ارجاع دهنده
  • کیفیت بک لینک ها

 

 

سرعت بارگذاری صفحات سایت 

 

 

سن دامنه سایت

 سن دامنه روی رتبه بندی تاثیر زیادی نمی گذارد و حتی دامنه هایی که چند ماه از عمر آنها می گذرد می توانند در SERP رتبه بالایی داشته باشند.

سخت پایانی

بهتر است بدانید که گوگل برای رتبه بندی کردن صفحات وب سایت خود عواملی را در نظر گرفته است که که با استفاده از آن‌ها می‌توانید رنگ بسیار خوبی را در نتایج جستجوی گوگل به دست بیاوریسد، در این مطلب به بررسی عامل های مهم رتبه بندی سایت در گوگل به طور کامل پرداخته ایم.

سوالات متداول عامل های مهم رتبه بندی سایت در گوگل

چه عواملی در رتبه بندی گوگل تاثیر گذار است؟
به طور کلی موارد بسیار زیادی وجود دارد که می‌تواند در رتبه بندی وب سایت تاثیر بسیار زیادی داشته باشد که این موارد شامل سئوی تکنیکا وب سایت، بررسی دامنه و اعتبار سایت، سرعت سایت، امنیت یا همان داشتن گواهی ssl، لینک سازی، بهینه بودن و سازگاری سایت در موبایل، محتوای با کیفیت و … می‌باشد.

مهم ترین عوامل رتبه بندی کیفیت صفحه چیست؟
مهم ترین عامل های رتبه بندی صفحات سایت شامل مواردی همچون EAT (تخصص، اقتدار، و قابل اعتماد بودن)، کیفیت و کمیت محتوا، اطلاعات واضح و دقیق صفحه و محبوبیت و شهرت کلی وب سایت می‌باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهپروژه هامحصولاتتماس با ما