همه چیز در مورد ساسپند شدن اکانت گوگل ادوردز

ساسپند شدن گوگل ادز

همه چیز در مورد ساسپند شدن گوگل ادوردز


تبلیغات منبع اصلی درآمد برای بسیاری از مشاغل است. استفاده از خدماتی مانند گوگل ادوردز به انتشار تبلیغات کمک می کند. با این حال، برای حفظ استانداردهای تعیین شده در دنیای تبلیغات و تقویت استانداردهای قانونی، گوگل ادوردز از سیاست هایی استفاده می کند. انحراف از این قوانین باعث بروز خطا می‌شود و حساب AdWords به حالت ساسپند شدن در می‌آید که در ادامه به دلایل ساسپند شدن اکانت گوگل ادوردز پرداخته ایم.

باید توجه داشته باشید که گاهی اوقات به دلیل اسکریپت مخرب تزریق شده در کد وب سایت است که بازدیدکنندگان را به صفحات مخرب هدایت می کند؛ به طور کلی دلایل ساسپند شدن اکانت گوگل ادز ممکن است متفاوت باشد و در برخی موارد تعلیق نیز قابل برداشتن است. درک دلیل ساسپند شدن حساب AdWords اولین قدم در حل آن است. با چند مرحله و شفاف سازی، می توانید حساب کاربری خود و همچنین تبلیغات تایید نشده خود را برگردانید.

دلایل ساسپند شدن اکانت گوگل ادوردز چیست؟

همانطور که گفته شد دلایل مختلفی برای تعلیق حساب Google AdWords شما وجود دارد که در ادامه به برخی از دلایل اشاره می‌شود:

ساسپند شدن اکانت گوگل ادوردز

بررسی دلایل ساسپند شدن اکانت گوگل ادز

انحراف از خط مشی های AdWords

یکی از مهم ترین فاکتورهای گوگل ادوردز، سیاست ها است؛ اکثر تبلیغات ممنوع شده از Google AdWords یا برخلاف سیاست ها هستند یا به شدت به آنها پایبند نیستند. خط‌مشی‌های Google AdWord گسترده هستند و هر گونه انحراف از نتایج منجر به عدم تأیید تبلیغات می‌شود.

نقض مکرر خط‌مشی‌های گوگل ادوردز ممکن است دلیل دیگری باشد به طوذری که اگر مکرراً مخالف سیاست‌های آن‌ها باشید، گوگل حساب Adwords شما را ساسپند می‌کند.

حساب دارای محتوای آلوده یا مخرب

اگر حساب شما دارای تبلیغات آلوده یا مخرب باشد، گوگل آنها را ممنوع خواهد کرد. این برای محافظت از بازدیدکنندگان و جلوگیری از انتشار بدافزار از طریق تبلیغات بد است.

حساب دارای محتوای مخرب

ساسپند شدن گوگل ادوردز به دلیل حساب دارای محتوا نادرست

کیفیت تبلیغات شما در گوگل ادوردز

گوگل در تلاش است تا بهترین تجربه کاربری را برای همه فراهم کند. بنابراین، اگر تبلیغات شما به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که به سادگی ترافیک ایجاد کند و تجربه کاربری خوبی ارائه نکند، گوگل تبلیغات شما را به حالت ساسپند شدن در می‌آورد.

نرم افزار مخرب یا خطرناک

خط‌مشی‌های تبلیغاتی Google برای محافظت از کاربران طراحی شده‌اند. بنابراین، اگر تبلیغاتی را اجرا می‌کنید که کاربران را به سایت‌های آلوده به بدافزار یا سایر نرم‌افزارهای خطرناک هدایت می‌کند، ممکن است حساب شما برای جلوگیری از کلیک کردن کاربران بر روی تبلیغات شما به حالت تعلیق درآید.

اگر دلیلی برای این باور دارید که یک هکر بدافزار یا نرم افزار ناخواسته را به سایت شما اضافه کرده است، فوراً اقدام کنید. وجود بدافزار یا نرم‌افزار مضر صرفاً به تعلیق حساب Google Ads شما منجر نمی‌شود. همچنین می تواند داده های شما، هر محتوای موجود در سایت شما و موارد دیگر را تهدید کند.

تبلیغات گمراه کننده

باید توجه داشته باشید که اگر تبلیغات شما گمراه کننده باشد و اطلاعات نادرستی درباره کسب و کار یا موسسه شما را تبلیغ کند، گوگل ادز شما را تایید نمی کند که همین امر یکی از دلایل اصلی تعلیق شدن کمپین تبلیغاتی شما می‌باشد.

چگونه حساب معلق گوگل ادز را رفع کنیم؟

به طور کلی بازگرداندن تبلیغات شما به صورت آنلاین باید اولویت باشد، اگر می‌خواهید تبلیغ و حساب خود را اصلاح کنید چند راه حل برای جلوگیری و رفع ساسپند شدن اکانت گوگل ادوردز وجود دارد که این مراحل عبارتند از:

رفع تبلیغات تایید نشده

اگر AdWords تبلیغات شما را رد کرده است، می توانید برای رفع آن موارد زیر را انجام دهید.

  • به صفحه تبلیغات و برنامه های افزودنی خود بروید و آگهی خود را پیدا کنید.
  • در ستون «وضعیت» آگهی، دلیل تعلیق را پیدا خواهید کرد. با نگه داشتن ماوس روی وضعیت «رد شده» پیوندی به توضیح خط‌مشی دریافت خواهید کرد.
  • در آگهی، نماد مداد را خواهید دید. روی آن کلیک کنید.
  • تبلیغ را طوری ویرایش کنید که از خط‌مشی‌های تعیین‌شده توسط AdWords پیروی کند.
  • در نهایت بر روی “ذخیره” کلیک کنید.
رفع تبلیغات تایید نشده

تبلیغات تایید نشده

اکانت خود را ایمن کنید

اگر Google حساب Google Ads شما را به دلیل تلاش یک کاربر غیرمجاز برای دسترسی به آن معلق کرده است، می توانید فرمی را برای ایمن کردن حساب خود پر کرده و ارسال کنید.

ارتباط با تیم گوگل برای جلوگیری از ساسپند شدن اکانت گوگل ادوردز

اگر نتوانستید تخلفات موجود در تبلیغات خود را بیابید، قدم بعدی این است که مستقیماً با تیم Google AdWords تماس بگیرید. از دو طریق می توانید با آنها تماس بگیرید. اولین مورد این است که با آنها در مورد حساب تعلیق شده Google AdWords خود درخواست تجدید نظر کنید . راه دیگر فراخوانی آنهاست.

برای رفع تعلیق شدن کمپین تبلیغاتی خود باید آنها را از تمام تخلفات موجود در آگهی خود و اقداماتی که برای رفع آنها انجام داده اید مطلع کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام جزئیات را ارائه کرده اید زیرا به آنها اجازه می دهد مشکل شما را به روشی بهتر درک کنند. پس از این مراحل، باید منتظر بمانید، زیرا چند روز طول می کشد تا مشکل را برطرف کنید. پشتکار داشته باشید و مطمئنا نتیجه را خواهید دید.

ساسپند شدن اکانت گوگل ادوردز شما ممکن است به دلیل بدافزارها و هکرها باشد که وب سایت شما را مجبور می کنند تا از نظر گوگل مشکوک به نظر برسد. آنها محتوای مخرب را به تبلیغات و محتوا تزریق می کنند که به تیم AdWords هشدار می دهد و آنها حساب شما را به حالت تعلیق در می آورند. برای محافظت در برابر آنها، به خدمات امنیت وب سایت مانند Astra نیاز دارید که بتواند از وب سایت و حساب های شما در برابر حملات خارجی و هکرها محافظت کند.

رفع مشکل ساسپند شدن گوگل ادوردز

ارتباط با تیم گوگل برای جلوگیری از ساسپند شدن اکانت گوگل ادوردز

سوالات متداول ساسپند شدن اکانت گوگل ادوردز

  1. دلایل ساسپند تبیلغات در گوگل چه می‌باشد؟
    به طور کلی عوامل بسیار زیادی می‌تواند باعث ساسپند شدن یا همان تعلیق حساب گوگل ادوردز شما بشود که این عوامل شامل پایین بودن کیفیت تبلیغات، تبلیغات گمراه کننده، وجود نرم افزار های مخرب، محتوا آلوده و … است.
  2. چگونه جلوی ساسپند شدن تبلیغات گوگل را بگیرم؟
    برای جلوگیر از ساسپند شدن اکانت گوگل ادز خود بهتر است به ایمن کردنم حساب خود بپردازید و در صورت ایجاد این مشکل به رفع تبلیغات تایید نشده بپردازید و با تیم گوگل در جهت برطرف شدن این مشکل ارتباط حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهپروژه هامحصولاتتماس با ما