تبلیغات گوگل با لیر ترکیه یا دلار آمریکا

تبلیغات گوگل با لیر ترکیه یا دلار آمریکا

تبلیغات گوگل با لیر بهتر است یا دلار آمریکا؟


دلار برای شارژ گوگل ادز به صرفه تر است یا لیره ترکیه؟

شاید برای شما نیز این سوال به وجود آید که آیا تبلیغات در گوگل با لیر ترکیه بهتر است یا دلار آمریکا؟ بهتر است توجه داشته باشید که هنگامی که اکانت گوگل ادوردز خود را فعال می‌کنید باید واحد پولی موردنظرتان را مشخص نمایید و بعد از آن نیز امکان تغییر واحد ارزی وجود ندارد به همین دلیل انتخاب واحد پول مورد نظر قبل از ساخت اکانت گوگل ادز از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

به طور کلی انتخاب واحد ارزی در تبلیغات گوگل ادوردز شما تاثیر بسیار زیادی دارد به همین دلیل در ادامه مطلب به طور کامل به این موضوع پرداخته ایم.

تبلیغات گوگل با لیر ترکیه یا دلار آمریکا

تفاوت دلار و لیر برای تبلیغات گوگل

اکانت تبلیغاتی گوگل با لیر

در حال حاضر با مقایسه قیمت لیر و دلار می‌توانید به راحتی مشاهده کنید که با تبلیغات گوگل به لیر می‌توان تا 10 برابر در هزینه تبلیغات صرفه جویی کرد اما برای ساخت اکانت گوگل با لیر باید به معیارهای دیگری نیز توجه داشته باشید که مهم ترین آن تاثیر و قدرت تبلیغات با لیر ترکیه است.

به طور کلی برای برطرف کردن سوالات موجود در ذهن شما بهتر است بگوییم که واحد پولی مورد نظر شما برای تبلیغات گوگل با ارزهای دیگر نتیجه یکسانی دارد به طوری که شما می‌توانید با انتخاب واحد پولی لیر نسبت به دلار هزینه کمتری را پرداخت نمایید.

به طور مثال ممکن است برای تبلیغات گوگل شما موظف باشید که به ازای هر کلیک کاربر 1 دلار به گوگل پرداخت نمایید و با واحد لیر نیز 1 یا الی 2 لیر پرداخت کنید؛ در این شرایط می‌توانید به راحتی شاهده بالا بودن قیمت تبلیغات در گوگل با واحد پولی دلار باشید.

مزایای تبلیغات در گوگل ادوردز با لیر

از مهم ترین مزایای ساخت اکانت گوگل ادوردز به لیر می‌توان به هزینه نسبتا مناسب و معقول آن اشاره کرد و بهتر است بدانید که لیر از نوسانات قیمتی پایین تری نسبت به دلار برخوردار می‌باشد که این امر نیز یکی از فواید ساخت اکانت گوگل ادز با لیر است.

 

قوانین گوگل برای ساخت اکانت ads با لیر چیست؟

بهتر است بدانید که گوگل برای افرادی که به ساخت اکانت ادز با ارز لیر پرداخته اند قوانینی را در نظر گرفته است که مهم ترین آن نداشتن امکان پرداخت هزینه تبلیغات با حساب شخصی است.

برای پرداخت هزینه تبلیغات، افراد باید ابتدا به شارژ اکانت در حساب های شرکتی بپردازند تا هنگام اجرا کردن تبلیغات خود با مشکلی مواجه نشوند.

ساخت اکانت گوگل ادز با دلار

شاید فکر کنید اکنون که می‌توان به راحتی با لیر به تبلیغات در گوگل با قیمت مناسب پرداخت چرا باید به ساخت اکانت با ارز دلار پرداخت؟ به طور کلی ساخت اکانت google adwords با دلار از مزیت های بسیار زیادی برخوردار می‌باشد که در ادامه این مزایا را به طور کامل برای شما عزیزان شرح داده شده است.

اکانت گوگل ادز با دلاز

ایجاد اکانت گوگل ادوردز با دلار آمریکا

در دسترس بودن دلار آمریکا برای تبلیغات گوگل ادز

یکی از مزایا و فواید ساخت اکانت ادوردز به دلار دسترسی آسان افراد به دلار است، شما به راحتی میتوانید در تمام صرافی های ایرانی به خرید دلار با قیمت روز بپردازید که همین امر یک پوئن مثبت به حساب می‌آید و می‌توانید تفاوت تبلیغات گوگل با لیر ترکیه و دلار آمریکا را در این مواقع به خوبی مشاهده نمایید.

بالا بودن اعتبار هدیه اکانت گوگل ادوردز به دلار

باید توجه داشته باشید که گوگل هر چند وقت یکبار برای حساب های خود تخفیفی را در نظر می‌گیرد که معمولا این تخفیف با ارز دلار چیی حدود 7 تا 8 برابر قیمت لیر می‌باشد که به این ترتیب افراد در این زمینه از سود بالایی برخوردار می‌شوند.

اعتبار اکانت گوگل ادوردز

اعتبار گوگل ادز با دلار

کم بودن رقابت در ارز دلار

هنگامی که افراد متوجه ارزان بودن تبلیغات در گوگل با ارز لیر شد اند، در مدت زمان کمی بسیاری از افراد به تبلیغات در گوگل ادز با این واحد پولی پرداختند به طوری که در  حال حاضر رقابت برای تبلیغات گوگل با ارز لیر بسیار زیاد شده است و در واقع هزینه تبلیغات از نظر قیمت در یک ردیف قرار گرفته است.

دلار آمریکا در دسترس تر است یا لیر؟

همانطور که می‌دانید در بسیاری از صرافی ها افراد می‌توانند به راحتی به خرید دلار در مدت زمان کوتاهی بپردازند اما گاهی اوقات خرید لیر برای ما کار دشواری به حساب می‌آید، به طور کلی تبلیغات در گوگل با واحد پولی دلار بسیار آسان تر می‌باشد اما بهتر است بدانید که متخصصین گولکسا به صورت حرفه ای به تبلیغات در گوگل می‌پردازند و برای جلب رضایت مشتری از واحد پولی ریال برای تبلیغات استفاده میکند.

ارز های مناسب برای تبلیغات در گوگل

دسترسی به ارزهای مناسب برای تبلیغات در گوگل ادوردز

سوالات متداول تبلیغات گوگل با لیر ترکیه یا دلار آمریکا

در صورتی که امکان شارژ اکانت گوگل ادز را به لیر و دلار داشتیم، کدام را انتخاب کنیم؟
همانطور که در بالا گفته شد شارژ کردن اکانت به لیر محدودیت هایی را به همراه دارد اما میتوانید با استفاده از این ارز هزینه نسبتا کمتری را پرداخت کنید که در این مواقع باید شرایط خود را طبق گفته های بالا در نظر بگیرید.

نحوه پرداخت هزینه تبلیغات در گوگل چگونه است؟
به طور کلی شما عزیزان باید با استفاده از حساب های خارجی به پرداخت هزینه گوگل ادوردز بپردازید اما گولکسا این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی به تبلیغات در گوگل بدون حساب بانکی بین المللی بپردازید.

قیمت تبلیغات گوگل با لیر و دلار چگونه است؟
در حال حاضر یکی از هزینه های مقبول به دلار در گوگل حدود 30 هزار تومن برای افراد در نظر گرفته می‌شود (به طور حدودی) اما با توجه به قیمت لیر این هزینه ها تغییر می‌کند اما به دلیل رقابت بالا مکحمولا هزینه تبلیغات در لیر نیز بالا است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهپروژه هامحصولاتتماس با ما