تبلیغات گوگل ادوردز بهتر است یا اینستاگرام؟

تبلیغات گوگل ادوردز یا اینستاگرام

مقایسه تبلیغات گوگل ادوردز با اینستاگرام


امروزه گوگل ادوردز و تبلیغات اینستاگرام دو رسانه محبوب و بهترین تبلیغات PPC می‌باشند که هر دو بسیار موثر هستند و می توانند نقش مهمی در به حداکثر رساندن دسترسی شما داشته باشند. اما، از آنجایی که زمان و بودجه بسیاری از افراد محدود است مخصوصاً برای استارت‌آپ‌ها، استفاده از یکی از این دو گزینه مناسب تر می‌باشد. حالا ممکن است  این سوال برای شما به وجود بیاید که تبلیغات گوگل ادوردز بهتر است یا اینستاگرام؟ در ادامه مطلب قصد داریم تا به طور کامل این دو رسانه تبلیغاتی و محبوب را برای شما عزیزان بررسی نماییم.

به طور کلی هر دوی این پلتفرم‌های تبلیغاتی دارای فاکتورهای مشترک هستند در حالی که فاکتورهای متفاوتی دارند که به شما کمک می‌کنند تا بهترین را برای برند شما پیدا کنید.

مقایسه تبلیغات گوگل ادوردز با اینستاگرام

تبلیغات گوگل ادوردز و اینستاگرام هر دو پلتفرم هایی هستند که بر اساس پرداخت به ازای کلیک کار می کنند. هنگامی که یک تبلیغ در هر یک از پلتفرم‌ها ایجاد می‌کنید، وارد حراجی می‌شوید ک

مقایسه تبلیغات گوگل ادوردز با اینستاگرام

بررسی تفاوت تبلیغات گوگل ادوردز با اینستاگرام

ه در آن پیشنهادی را برای پرداخت مبلغی که برای فضای تبلیغاتی مناسب هستید ارائه می‌کنید. سپس، هر بار که شخصی روی یکی از تبلیغات شما کلیک می کند، باید مبلغ مشخصی را پرداخت کنید.

گوگل ادوردز و تبلیغات اینستاگرام هر دو پلتفرم های تبلیغاتی قدرتمندی هستند. هنگام ارزیابی نقاط قوت و کاربردهای بالقوه هر پلتفرم، هر دو مکان استثنایی برای تبلیغ کسب و کار شما هستند. هر دو ارزان هستند و هر کدام میلیاردها کاربر فعال با گزینه های هدف گذاری متنوع دارند.

به جای مقایسه تبلیغات اینستاگرام با شبکه نمایش گوگل، بیابید که چگونه می توانید با بودجه خود سود بیشتری برای کسب و کار خود ایجاد کنید، در نهایت پاسخ ها به بودجه اهداف کسب و کار شما بستگی دارد.

مقایسه تبلیغات گوگل ادوردز با اینستاگرام

بررسی تفاوت تبلیغات گوگل ادوردز با اینستاگرام

تبلیغات در گوگل چگونه است؟

شکل اصلی تبلیغات گوگل، تبلیغات جستجوی آن است. با نشان دادن تبلیغات مرتبط که با جستارهای جستجوی کاربر مطابقت دارند، کار می کند. به نظر می رسد که تبلیغات در بالا یا پایین نتایج جستجو با عناوین کوتاه و دو خط متن تبلیغاتی نشان داده می شوند.

این آگهی جستجو موثر است زیرا به شرکت ها اجازه می دهد به کاربرانی که به دنبال همان عبارت هستند دسترسی پیدا کنند. در حالی که شبکه نمایش گوگل متفاوت عمل می کند. در وب سایت های مختلف و با یک تصویر یا یک ویدیو در وب سایت های مختلف نشان داده می شود

بررسی تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام مانند شبکه نمایش گوگل بر روی ایجاد تقاضا متمرکز است. با این کار، بازاریابان از هدف‌گیری مبتنی بر علاقه و جمعیت‌شناختی استفاده می‌کنند تا تبلیغات خود را در مکان‌ها در پلتفرم و خارج از آن نشان دهند. این آگهی نیاز به جستجوی خاصی ندارد. تبلیغات اینستاگرام باید در مراحل مختلف قیف فروش استفاده شود تا کاربران را در تمام مسیر هدایت کند. از طریق تبلیغات اینستاگرام، می توانید به مخاطبان هدف خود در مسنجر، اینستاگرام و سایر برنامه های شرکت کننده نیز دسترسی پیدا کنید.

تبلیغات در اینستاگرام

بررسی تبلیغات اینستاگرام

مقایسه هزینه تبیلغات در اینستاگرام و تبلیغات در گوگل

در هنگام مقایسه تبلیغات گوگل ادوردز با اینستاگرام باید توچه داشته باشید که میانگین CPC در Google Ads می تواند گران باشد، افرادی که روی تبلیغات شما کلیک می کنند ممکن است مشتریان بالقوه شما باشند. اگر می‌خواهید به مشتریان هدف در زمان تصمیم خریدشان دسترسی پیدا کنید، تبلیغات گوگل گزینه‌های بهتری هستند.

اینستاگرام: تبلیغات اینستاگرام به ازای هر کلیک کمی ارزان تر از تبلیغات گوگل هستند و اگر روی ایجاد آگاهی از برند تمرکز کنید، می توانند عالی عمل کنند. میانگین CPS به صنعت و همچنین مکان ها بستگی دارد. طبق مطالعه Adespresso، تبلیغات فید اینستاگرام دو برابر هزینه مکان‌گذاری اینستاگرام خواهد بود.

نرخ کلیک و نرخ تبدیل اینستاگرام و گوگل ادوردز (CVR)

باید توجه داشته باشید که اگر CTR و CVR این دو پلتفرم را یا یکدیگر مقایسه کنیم، در اینجا تبلیغات گوگل در جایگاه بالاتری قرار می‌گیرد. به طور کلی وقتی صحبت از نرخ تبدیل و تبدیل مشتریان پس از بازدید از صفحه فرود شما می شود، همه چیز به کیفیت محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید بستگی دارد.

از آنجایی که تبلیغات گوگل می تواند کاربرانی را که قصد خرید بالایی دارند جذب کند، می توانیم حدس بزنیم که نرخ تبدیل نیز می تواند بالاتر باشد. یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که گوگل میلیاردها کاربر روزانه دارد اما اینستاگرام نیز ابزاری عالی برای جلب توجه جوانان است و می‌تواند به برندسازی شما کمک بسیار زیادی کند.

CVR اینستاگرام و گوگل ادوردز

بررسی نرخ کلیک اینستاگرام و گوگل ادوردز

نتیجه گیری

هم گوگل و هم اینستاگرام کانال های قابل اعتماد و محبوب بازاریابی PPC هستند و می توانند فروش را به طور موثری به حداکثر برسانند.

اگر بتوانید با پشتکار از هر دو این پلتفرم‌ها و در حین ایجاد تبلیغات خاص برای هر کدام استفاده کنید، Google Ads می‌تواند تمام نیازهای تبلیغاتی جستجوی پولی شما را برآورده کند و اینستاگرام به طور موثر نیازهای بازاریابی اجتماعی پولی شما را برآورده خواهد کرد.

تبدیل هدف نهایی شماست و هم دسترسی و هم آگاهی از برند برای رشد کسب و کار شما و ایجاد یک حضور قوی در وب ضروری است. از این رو، استفاده از قدرت هر دو پلتفرم منطقی است.

سوالات متداول تبلیغات گوگل ادوردز بهتر است یا اینستاگرام؟

  • آیا می توانید از تبلیغات گوگل برای اینستاگرام استفاده کنید؟
    باید توجه داشته باشید که Zapier به شما امکان می دهد اطلاعات را بین اینستاگرام و گوگل ادز به صورت خودکار بدون نیاز به کد ارسال کنید.
  • تبلیغات اینستاگرام برای چه مواردی مفید است؟
    به طور کلی تبلیغات اینستاگرام به شما این فرصت را می‌دهد که در تمام مراحل قیف کمپین‌های جامعی برای کاربران ایجاد کنید، به طور موثرتری آگاهی از برند را ایجاد کنید و در همان زمان تبدیل‌ها را افزایش دهید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهپروژه هامحصولاتتماس با ما