کمک های مالی گوگل ادز برای سازمان‌های غیرانتفاعی

google ad grants

بررسی کمک های مالی گوگل برای سازمان های غیرانتفاعی


کمک های مالی گوگل ادز چیست؟

Google Ad Grants  یک ابزار جذب سرمایه و بازاریابی فوق‌العاده است که گوگل در اختیار سازمان‌های غیرانتفاعی و خیریه قرار می‌دهد. بنابراین ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که کمک های مالی گوگل ادز چیست؟ به طور کلی گوگل ادوردز هر ماه 10000 دلار به سازمان‌های غیرانتفاعی می‌دهد تا در تبلیغات جستجوی  گوگل آن را خرج کنند. این می تواند سالانه 60000 بازدیدکننده جدید و هدفمند به وب سایت شما بیاورد. در حالی که الزامات برنامه وجود دارد، تا زمانی که یک سازمان غیرانتفاعی به این شرایط واجد شرایط بودن ادامه دهد، دوره دریافت این مزایا پایانی ندارد و حداکثر سود قابل دریافت نیست.

از زمان تأسیس این برنامه در سال 2003، بیش از 100000 سازمان غیر دولتی در سراسر جهان از مزایای Google Grants استفاده کرده‌اند ، با این حال اکثر سازمان‌های غیرانتفاعی هرگز در این برنامه شرکت نکرده‌اند زیرا اقدامات لازم را برای حفظ حساب خود انجام نداده‌اند.

کمک مالی گوگل ادوردز می تواند یک گزینه عالی برای جمع آوری کمک های مالی برای تقریباً همه سازمان های غیر دولتی باشد. به طور کلی همه سازمان‌های واجد شرایط هستند مگر اینکه بیمارستان‌ها، مدارس یا سازمان‌های دولتی باشند.

تقریباً همه سازمان‌های غیرانتفاعی می‌توانند از Google Ads که Google Grants ارائه می‌کند سود ببرند. باید توجه داشته باشید که از تبلیغات رایگان می توان برای هدایت ترافیک اضافی به وب سایت شما، افزایش دسترسی سازمان و کمک به دریافت پیام استفاده کرد.

کمک های مالی گوگل ادز

همه چیز در مورد کمک های مالی گوگل ادز

چگونه برای  درسافت کمک مالی گوگل درخواست دهیم؟

تشخیص نحوه درخواست برای Google Ad Grant می تواند پیچیده باشد،  قبل از درخواست  کمک های مالی گوگل ادز برای سازمان‌های غیرانتفاعی ، چند مرحله وجود دارد که باید ابتدا به انجام آن‌ها بپردازید؛ در ادامه این مراحل را برای شما عزیزان شرح داده ایم:

  • مطمئن شوید که Google Analytics را در وب سایت خود راه اندازی کرده اید
  • باorg به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی ثبت نام کنید
  • در Google برای سازمان های غیرانتفاعی ثبت نام کنید
  • به عنوان بخشی از ثبت نام در Google برای سازمان های غیرانتفاعی، باید به حساب TechSoup خود بروید، سپس به برگه ای به نام Validation Token بروید و یک نشانه اعتبار سنجی دریافت کنید.
  • سپس می توانید با استفاده از فرم درخواست Google Grants برای Google Grants درخواست دهید.
استفاده از گوگل آنالیتیکس برای تبلیغات گوگل ادز

تاثیر بکارگیری از گوگل آنالیتیکس برای تبلیغات گوگل

نحوه استفاده موثر از Google Grants

به طور کلی مطمئن شوید که از کل مبلغی که گوگل به شما کمک کرده است استفاده می کنید، گاهی اوقات سازمان‌های غیرانتفاعی تقریباً از تخصیص کامل تبلیغات خود استفاده نمی‌کنند و این در واقع هدر دادن پول است. هر ماه زمان زیادی طول می کشد تا مطمئن شوید حساب گوگل ادز تا آنجا که می تواند بهینه شده است. برای بهینه سازی کامل به فرد یا شرکتی نیاز است که هم به Google Grants  و هم Google Ads تجربه داشته باشد.

متخصصین گولکسا با تجربه ی بالای خود در این زمینه می‌توانند به شما کمک کنند تا بتوانید از کمک های مالی گوگل در جهت تبلیغات موثر استفاده نمایید.

باید توجه داشته باشید که مخاطبان خود را به طور موثر و فقط تبلیغات نمایشی مرتبط تعریف می کنید؛ راه های زیادی برای تعریف مخاطب وجود دارد که این روش‌ها شامل هدف گذاری جغرافیایی، تغییر کلمات کلیدی جستجو و کلمات کلیدی منفی برای تبلیغات شما می‌باشد.

برای استفاده از کمک مالی گوگل به طور موثر شما باید به ایجاد تغییرات در کمپین های تبلیغاتی خود ادامه دهید و ارزیابی کنید که چگونه این تغییرات اثربخشی تبلیغات شما را بهبود می بخشد. در حالت ایده‌آل، باید تست‌های A/B را انجام دهید که در آن جزئیات جزئی کمپین خود را تغییر دهید، مانند متن آگهی، و سپس سعی کنید کلمات یا تنظیمات مختلف را آزمایش کنید تا ببینید کدامیک مؤثرتر است.

بکارگیری Google Grants

راهنمای استفاده موثر از Google Grants

استفاده از گوگل آنالیتیکس برای تبلیغات موثر با کمک مالی گوگل

در گوگل آنالیتیکس همچنین می‌توانید درباره آنهایی که از وب سایت شما بازدید می‌کنند از گوگل ادوردز و همچنین ترافیک ارگانیک اطلاعات کسب کنید، باید توجه داشته باشید که گوگل آنالیتیکس اطلاعات جمعیت شناختی و سایر بینش های مهم در مورد بازدیدکنندگان سایت شما ارائه می دهد که این امر از اهمیت بسیار زیادی در هنگام تبلیغات گوگل ادز برخوردار می‌باشد.

سوالات متداول کمک های مالی گوگل ادز برای سازمان‌های غیرانتفاعی

  1. کدام سازمان‌ها واجد شرایط کمک مالی گوگل هستند؟
    سازمان‌های غیرانتفاعی و خیریه در بیش از 50 کشور می‌توانند واجد شرایط کمک های مالی گوگل باشند؛ باید توجه داشته باشید که برای ایالات متحده سازمان باید به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی در IRS ثبت نام کرده باشد.
  2. سازمان هایی که از کمک مالی گوگل برخوردار می‌شوند باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟
    باید توجه داشته باشید که سازمان هایی که از کمک مالی گوگل برخوردار می‌شوند باید غیر دولتی باشند و شما باید با شرایط خدمات    Google Ads  و Google for Nonprofits موافقت نمایید؛ توجه داشته باشید که  وب سایت شما باید در دامنه جداگانه خود میزبانی شود و برای اطمینان از ایمن بودن وب سایت شما باید گواهی SSL نصب شده باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهپروژه هامحصولاتتماس با ما