آموزش ساخت اکانت گوگل ادوردز (Google AdWords)

آموزش ساخت اکانت گوگل ادوردز (Google AdWords)

راهنمای ساخت اکانت گوگل ادوردز


ساخت اکانت گوگل ادز در پلتفرم تبلیغاتی گوگل کار بسیار آسانی تلقی می‌شود که می‌توانید با چند گام ساده اکانت خود را در این کمپین تبلیغاتی بسازید، در ادامه به آموزش ساخت اکانت گوگل ادوردز (Google AdWords) به طور کامل پرداخته شده است پس تا آخر آموزش همراه ما باشید.

این مقاله مطابق با جدید ترین بروزرسانی گوگل ادوردز نوشته شده است و می‌توانید مراحل ساخت اکانت را به طور کامل در آن مشاهده نمایید.

آموزش افتتاح اکانت گوگل ادوردز در 6 قدم

برای ایجاد اکانت گوگل ادوردز ابتدا باید با مرورگر خود وارد سایت ads.google.com  شوید و روی گزینه Start now کلیک نمایید، در ابتدای کار باید توجه داشته باشید که به دلیل تحریمات موجود در کشور نمی‌توانید با ای پی ایران وارد سایت گوگل ادز بشوید به همین دلیل باید از فیلتر شکن برای استفاده از خدمات Google AdWords استفاده کنید.

یکی دیگر از نکاتی که در حین ساخت اکانت گوگل ادوردز باید آن را در نظر بگیرد، شارژ کردن اکانت گوگل ads خود است که برای انجام این کار باید حساب بین المللی داشته باشید.

شرکت گولکسا یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تبلیغات در گوگل و همچنین گوگل ادوردز است که از سال 1384 شروع به فعالیت در این حوزه کرده است؛ این شرکت در جهت شارژ و ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی گوگل بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهند تا با خیال راحت تبلیغات خود را در این پلتفرم تبلیغاتی انجام بدهید.

ساخت اکانت در google adwords

آموزش گام به گام اجاد اکانت گوگل ادز

ویدئو آموزش ایجاد اکانت در گوگل ادوردز

در ادامه می‌توانید ویدئو آموزش گام به گام ساخت اکانت در google adwords را مشاهده نمایید:

مرحله اول: افتتاح اکانت در گوگل ادز

برای افتتاح اکانت در گوگل ادوردز ابتدا باید روی دکمه استارت کلیک نمایید و سپس هدف خود را از ساخت اکانت در این پلتفرم مشخص می‌کنید، بعد از انجام این کار باید اسم کسب و کار خود و صفحه‌ای که قصد تبلیغات گوگل ادز در آن را دارید وارد نمایید.

انتخاب هدف تبلیفات

مشخص کردن هدف تبلیغات در گوگل ادز

مرحله دوم: وارد کردن اطلاعات وب سایت برای ساخت اکانت گوگل ادوردز

در این قسمت می‌توانید عنوان و متا دیسکریپشن مد نظرتان را که قصد دارید در نتایج جستجوی گوگل نشان داده شود مشخص نمایید که معمولا برای انجام این کار بهتر است از کلمات کلیدی مورد نظرتان در عنوان و همچنین متا استفاده کنید.

توجه داشته باشید که در این قسمت به شماره تماس غیر ایرانی احتیاج دارید تا بتوانید اکانت خود را بسازید.

وارد کردن اطلاعات اگانت گوگل ادز

مشخص کردن اطلاعات اکانت در گوگل ادوردز

مرحله سوم: انتخاب کلمه کلیدی برای تبلیغات google adwords

در مرحله بعدی برای ساخت اکانت گوگل ادز باید کلمه کلیدی‌های موردنظرتان را که قصد دارید با آن در نتایج جستجوی گوگل نشان داده شوید را انتخاب کنید و همچنین زبان خود را نیز مشخص نمایید.

توجه داشته باشید که انتخاب کلمه کلیدی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد به طوری که باید از کلمات کلیدی‌ای که نسبتا از سرچ بالایی برخوردار می‌باشند استفاده کنید.

انتخاب کلمه کلیدی

انتخاب کلمه کلیدی در google adwords

مرحله چهارم: انتخاب موقعیت جغرافیایی

در این قسمت باید آدرس و موقعیت جغرافیایی خود را تعیین نمایید تا بتوانید اکانت گوگل ادوردز خود را افتتاح کنید.

انتخاب موقعیت جغرافیایی

انتخاب موقعیت جغرافیایی برای ساخت اکانت گوگل ادوردز

مرحله پنجم: مشخص کردن هزینه به ازای هر کلیک

بعد از مشخص کردن موقعیت جغرافیایی باید هزینه مورد نظرتان به ازای هر کلیک توسط کاربران را مشخص نمایید، به طور کلی این هزینه با دلار محاسبه می‌شود و شما می‌توانید هزینه مورد نظرتان را نیز در بخش Enter your own budget وارد کنید و با کلیک بر روی دکمه Next اطلاعات وارد کردن در اکانت ادز خود را مشاهده کرده و تغییر کلی آن بپردازید.

مشخص کردن هزینه کلیک برای ساخت اکانت گگوگل ادوردز

مشخص کردن هزینه به ازای هر کلیک قبل از ساخت اکانت گوگل ادز

مرحله ششم: پرداخت و شارژ حساب گوگل ادوردز

در مرحله آخر باید حساب کاربری خود را شارژ نمایید و تایم مورد نظرتان برای تبلیغات را نیز مشخص کنید، توجه داشته باشید همانطور که اشاره شد برای شارژ کردن اکانت گوگل ادوردز خود باید حتما از یک حساب بین المللی استفاده کنید.

پرداخت و شارژ حساب گوگل ادوردز

راهنمای شارژ کردن حساب گوگل ادوردز

روش پرداخت هزینه در گوگل ادوردز چگونه است؟

توجه داشته باشید که برای پرداخت هزینه تبلیغات در پلتفرم گوگل ادوردز می‌توانید با مراجعه به گولکسا به پرداخت هزینه تبلیغات خود بپردازید و کمپین خود را راه اندازی کنید.

پرداهت هزینه گوگل ادز

آموزش پرداخت هزینه در google adwords

حساب خود را به Google Analytics متصل کنید

برای اینکه از کمپین تبلیغاتی خود اطلاع بیشتری داشته باشید بهتر است حساب خود را به Google Analytics متصل نمایید زیرا با انجام این کار می‌توانید به سازماندهی پلتفرم خود کمک نمایید و رفتار کاربران را نیز تحلیل کنید.

با گذشت زمان، باید شروع کنید به اینکه ببینید کدام استراتژی به شما کمک می کند تا به اهداف خود دست یابید  و کدامیک هنوز نیاز به اصلاح کردن دارد.

مزایای ساخت اکانت گوگل ادز

گوگل ادوردز یکی از پلتفرم‌های تبلیغاتی در گوگل می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید از مزیت‌های بسیار زیادی برخوردار شوید که یکی از اصلی ترین آن افزایش ترافیک سایت و فروش محصولات است؛ در ادامه چند مورد دیگر از این فواید شرح داده شده است:

  • مدیریت تبلیغات چندین وب سایت با ساخت اکانت گوگل ادوردز
  • دسترسی مستقیم به اکانت
  • کمک به فروش در کسب و کار
  • دسترسی پیدا کردن به تمام گزارشات مربوط به تبلیغات
  • استفاده از حساب کاربری انعطاف پذیر
  • توانایی شارژ کردن حساب گوگل ادوردز
فواید ساخت اکانت در گوگل ادوردز

فواید و مزایای ایجاد حساب در گوگل ادز

سخن پایانی

ساخت حساب گوگل ادوردز کار بسیار آسانی می‌باشد و تنها با انجام چند مرحله می‌توانید کمپین تبلیغاتی خود را ایجاد نمایید، بهتر است بدانید که گوگل ادوردز می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در تبلیغات شما داشته باشد که در این مطلب به آموزش گام به گام ساخت اکانت در گوگل ادوردز پرداخته ایم.

سوالات متداول آموزش ساخت اکانت گوگل ادوردز (Google AdWords)

اگر حساب بین المللی نداشته باشیم چه کاری انجام دهیم؟
یکی از مشکلاتی که در هنگام راه اندازی حساب گوگل ادز ممکن است با آن مواجه شوید نداشتن حساب بین المللی است که با مراجعه به وب سایت گولکسا می‌توانید به راحتی کمپین Google Analytics خود را ایجاد نمایید، باید توجه داشته باشید که این شرکت با 16 سال سابقه کار بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهند و خدمات شارژ مجدد نیز برای کاربران وجود دارد.

هزینه افتتاح اکانت در گوگل چقدر است؟
به طور کلی به ازای هر کلیک کاربران بر روی پلتفرم گوگل ادروز شما از مبلغ شارژ هزینه‌ای کسر می‌شود که هزینه آن نیز با توجه به تعرفه خریداری شما در نظر گرفته می‌شود.

چرا باید Google Analytics را روی اکانت گوگل ادز متصل کنیم؟
با متصل کردن اکانت گوگل آنالیتیکس شما می‌توانید رفتار کاربران را در نظر داشته باشید و از کلیک کردن کاربران بر روی وب سایتتان نیز اطلاع داشته باشید.

25 دیدگاه

    • سلام روزبخیر
      ایجاد کردن اکانت گوگل ادز به طور کامل رایگان است و هزینه تبلیغات رو میتوانید با توجه به بودجه موردنظرتان مشخص کنید.

      • سلام، خیر می‌توانید به صورت شخصی به ایجاد کمپین تبلغاتی در گوگل بپردازید ولی برای انجام این کار احتیاج به یک حساب خارجی دارید. توجه داشته باشید انجاماین کار به آموزش و اطلاعات دقیق احتیاج دارد.

    • سلام
      برای خیر گولکسا برای ساخت اکانت شما می‌توانید به صورت ریال هزینه تبلیغات را به گولکسا پرداخت نمایید و متخصصین این شرکت به صورت واسطه مبلغ را پرداخت کرده و کمپیت تبلیغاتی شما را به صورت تخصصی راه اندازی می‌کنند.

  • در صورت عدم شارژ حساب اون روز به چه صورتی رتبه را از دست می دهیم؟ یعنی تا چه رتبه از افت می کنیم؟

    • سلام
      در صورتی که شارژ اکانت شما تموم شود، اکانت گوگل ادز شما دیگر در جستجوی گوگل نشان داده نمی‌شود.

  • سلام میخواستم بدونم چطوری شانس گرفتن جایگاه خوب برای کلمه کلیدی مورد نظرمون رو تضمین کنیم؟

    • سلام وقت بخیر
      برای گرفتن جایگاه بهتر در گوگل توجه داشتن به quality score از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که قبل از راه اندازی کمپین تبیلغاتی خود باید تا حد امکان آن را بهینه کنید.

    • سلام، بله دوست عزیز اگر قصد دارید به صورت شخصی به ایجاد اکانت گوگل ادز بپردازید باید کردیت کارت داشته باشید اما در غیر این صورت می‌توانید از شرکت های تبلیغاتی مانند گولکسا برای تبلیغات خود مراجعه کنید.

  • شارژ حساب برای تبلیغات باید با حساب بین المملی با نام خودمان باشد؟ یا می توان از حساب افراد خانواده برای شارژ حساب استفاده کرد؟

    • سلام دوست عزیز، امکان استفاده از حساب بین المللی دوستان و آشنایان برای شارژ اکانت گوگل ادوردز امکان پذیر می‌باشد.

  • مرسی بابت مقاله خوبتون
    کاش در مورد مبلغ راه اندازی کوگل ادز هم راهنمایی کنید

    • معمولا تعرفه ها از 100 دلار تا 500 دلار می‌باشد، البته شما می‌توانید با توجه به بودجه موردنظرتان به تبلیغات در گوگل ادوردز بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهپروژه هامحصولاتتماس با ما