تفاوت تبلیغات در گوگل با تبلیغات در فیسبوک

تفاوت تبلیغات در گوگل با تبلیغات در فیسبوک

مقایسه تبلیغات گوگل و فیسبوک


مقایسه تبلیغات در گوگل با تبلیغات فیسبوک

امروزه بازاریابی دیجیتال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار شده است و باید توجه داشته باشید که تبلیغات در زمینه دیجیتال مارکتینگ دارای رقابت بسیار زیادی شده است، یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد به وجود می‌آید در مورد تفاوت تبلیغات در گوگل با تبلیغات در فیسبوک است که در ادامه به بررسی این مسئله به طور کامل پرداخته ایم.

در حال حاضر این دو پلتفرم تبلیغاتی دارای رقابت بسیار زیادی می‌باشند به طوری که هر کدام از آن ها از مزایای مختلفی برخوردار می‌باشد و افراد باید با توجه به نیاز خود به تبلیغات در این دو پلتفرم تبلیغاتی بپردازند.

مقایسه تبلیغات در گوگل با تبلیغات فیسبوک

تفاوت تبلیغات در گوگل با تبلیغات فیسبوک

تبلیغات در Facebook Ad چگونه است؟

باید توجه داشته باشید که یکی از بهترین رسانه هایی اجتماعی برای تبلیغات و برندسازی فیسبوک است، این رسانه تبلیغاتی معروف در سال های گذشته توانسته است تا 25% درصد از تبلیغات آنلاین را به خود اختصاص دهد و بهتر است بدانید که در حال حاضر نزدیک 2.5 میلیارد نفر در این رسانه در حال فعالیت کردن می‌باشند.

یکی از روش های تبلیغات در فیسبوک به صورت Facebook Ads است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی به paid social بپردازید؛ این شبکه اجتماعی مانند گوگل ادز می‌تواند به جذب مشتریان جدید کمک بسیار زیادی کند و در تبلیغات اینترنتی شما نقش موثری داشته باشد.

مزایای تبلیغ در فیسبوک چیست؟

از مزایای این شبکه اجتماعی برای تبلیغاتی اینترنتی می‌توان به اشتراک گذاری نظرات کاربران با یکدیگر اشاره کرد، در این شبکه اجتماعی کاربران می‌توانند به راحتی محصولات مورد نیازشان را یافت کرده و با توجه به نظرات مصرف کنندگان به بررسی آن بپردازند.

افرادی که در این شبکه اجتماعی به تولید محتوای خوب و جذاب می‌پردازند می‌توانند از بازخورد و فروش بالایی برخوردار شوند و همچنین به برندسازی کردن بپردازند.

تبلیغات در Facebook

تبلیغات در شبکه اجتمایی Facebook

بررسی تبلیغات در google در مقایسه با تبلیغات فیسبوک

هنگام مقایسه تبلیغات در فیسبوک و گوگل اگر به دنبال مشتریان جدید و فروش بالا هستید تبلیغات در گوگل یکی از بهترین گزینه ها برای شما به حساب می‌آید، بهتر است بدانید که با ایجاد کمپین های تبلیغاتی گوگل ادز در گوگل می‌توانید روزانه با کلمه کلیدی موردنظرتان کلیک های بسیار زیادی را دریافت کرده و به فروش محصولات خود کمک نمایید.

بهتر است بدانید که نزدیک 75% از افراد برای پیدا کردن محصولات و یا سوالات خود به گوگل مراجعه می‌کنند که همین امر تاثیر بسیار چشمگیری در افزایش فروش و برندسازی شما دارد، باید توجه داشته باشید که در تبلیغات گوگل رقابت بسیار زیادی وجود دارد اما اگر شما بتوانید کمپین تبلیغات موفقی را راه اندازی کنید میتوانید از سود بالایی برخوردار شوید.

به طور کلی گوگل ادز یکی از بهترین روش های تبلیغات در گوگل است که امروزه از اهمیت بالایی برخوردار شده است، شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به متخصصین گولکسا به  راحتی به ایجاد کمپین تبلیغاتی خود بپردازید و فروش خود را چندین برابر افزایش دهید.

تفاوت تبلیغات در گوگل با تبلیغات در فیسبوک

مقایسه تبلیغات در google در برابر تبلیغات فیسبوک

تبلیغات در فیسبوک به صرفه تر است یا گوگل؟

همانطور که در متن اشاره شد در تبلیغات گوگل شما می‌توانید به راحتی مشتریان جدید را به سمت کسب و کار خود جذب کنید، باید توجه داشته باشید که در هر ثانیه بیش از 60000 نفر در گوگل به جستجو کردن می‌پردازند که همین امر می‌تواند شانس شما را برای فروش و خدمات رسانی زیاد نماید.

معمولا تبلیغات در فیسبوک دارای هزینه کمتری است اما باید توجه داشته باشید که تبلیغات در گوگل در اکثر مواقع دارای بازدهی بهتری می‌باشد؛ بهتر است بدانید که تبلیغات در گوگل نیز اگر به صورت صحیح انجام نشود افراد نمی‌توانند از تبلیغات خود بازخوردی دریافت نمایند.

به طور کلی اگر از لحاظ مالی بودجه کافی در اختیار دارید بهتر است به تبلیغات facebook و همچنین گوگل به طور همزمان بپردازید تا بتوانید نتیجه مطلوب و خوبی را به دست بیاورید.

مقایسه اقتصادی تبلیغات google با تبلیغات فیسبوک

بررسی به صرفه بودن تبلیغات گوگل و فیسبوک

کلام پایانی

از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی می‌توان به تبلیغات در گوگل و تبلیغات در شبکه اجتماعی فیسبوک اشاره کرد، بهتر ایت توجه داشته باشید که گوگل و فیسبوک هر دو از محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران برخوردار می‌باشند؛ در این مطلب به تفاوت تبلیغات در گوگل با تبلیغات در فیسبوک پرداخته شده است تا شما عزیزان بتوانید از بهترین و پر بازده ترین تبلیغات اینترنتی برخوردار شوید.

سوالات متداول تفاوت تبلیغات در گوگل با تبلیغات در فیسبوک

  • تبلیغات در گوگل ارزان تر است یا تبلیغات در فیسبوک؟
    بهتر است بدانید که تبلیغات در فیسبوک و همچنین گوگل دارای رنج قیمتی متفاوتی می‌باشند که مهم ترین عامل در قیمت گذاری این تبلیغات کلمه کلیدی مورد نظر شما است.
  • تبلیغات در فیسبوک و گوگل چه مزایایی دارد؟
    تبلیغات در گوگل و فیسبوک از مزایایی همچون برندسازی، بالا رفتن فروش، جذب مشتریان جدید، تبلیغات پر بازده و … برخوردار می‌باشند.
  • در هنگام تبلیغات فیسبوک و گوگل به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟
    به طور کلی بهتر است بدانید که تبلیغات در شبکه اجتماعی فیسبوک و همچنین گوگل باید به دست افراد کاربلد و متخصص انجام شود تا افراد بتوانند در تبلیغات خود از نهایت سود برخوردار بشوند.

3 دیدگاه

  • خوب شد قبل از راه اندازی کمپین تبیلغاتیم این محتوارو خوندم چون فکر میکردم فیسبوک میتونه به برندسازیم بیشتر کمک کنه!

    • سلام دوست عزیز
      با توجه به نیاز کسب و کار خود باید به بررسی این موضوع بپردازید اما معمولا با راه اندازی پلتفرم تبلیغاتی ادز می‌توانید مشتری های جدید و زیادی را به سمت سایت خود جذب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهپروژه هامحصولاتتماس با ما