مزایای تبلیغات گوگل ادز برای انواع کسب و کار

فواید تبلیغات در گوگل ادز

مزایای تبلیغات گوگل ادز برای انواع کسب و کار


تبلیغات گوگل ادز برای انواع کسب و کار چه مزایایی دارد؟

امروزه یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات به صورت اینترنتی می‌باشد، باید توجه داشته باشید که عصر دیجیتال بسیاری از کسب و کارها به صورت اینترنتی شده اند که از این سو تبلیغات در گوگل دارای اهمیت بسیار زیادی شده است؛ پلتفرم تبلیغاتی گوگل ادوردز یکی از بهترین روش‌ها برای تبلیغات گوگل است که در ادامه به مزایای تبلیغات گوگل ادز برای انواع کسب و کار به طور کامل پرداخته ایم.

بهتر است بدانید که گوگل ادوز 2 سال بعد از وب سایت گوگل راه اندازی شد و سال‌ها بعد اسم آن به گوگل اد تغییر پیدا کرد، امروزه این پلتفرم تبلیغاتی توانسته تا بازده بسیار خوبی را به صاحبان انواع کسب و کارهای اینترنتی ارائه بدهد که همین امر باعث محبوبیت آن شده است.

مزایای تبلیغات در گوگل ادز

بررسی فواید و مزایای تبلیغ در گوگل ادوردز برای انواع کسب و کار

باردهی بالای ادوردز نسبت به سئو

یکی از مزیت های بسیار مهم و قابل اهمیت تبلیغات در گوگل ادز بازدهی بالای این پلتفرم نسبت به سئو است، همانطور که می‌دانید سئو روند بسیار دشواری را در پی دارد و ممکن از است ماه‌ها و سال‌ها افراد برای به نتیجه رساندن وب سایت خود و آوردن آن به رتبه های اول در نتایج جستجوی گوگل از طریق سئو تلاش نمایند.

با استفاده از پلتفرم google adwords  می‌توانید در کمترین زمان در جایگاه اول تا سوم  و یا پایین صفحه اول گوگل قرار بگیرید که این امر در بازدید سایت شما نیز نقش بسیار موثری دارد.

افزایش آمار بازدید کنندگان وب سایت

همانطور که اشاره شد شما عزیزان می‌توانید با راه اندازی کمپین تبلیغاتی گوگل ادز بازدید سایت خود را افزایش دهید به طوری که مخاطبان می‌توانند بعد از سرچ کردن خدمات و یا محصول مورد نیاز خود، وب سایت شما را در نتایج اول جستجو مشاهده نمایند که این امر نرخ بازدید سایت شما را به صورت چشمگیری افزایش می‌دهد.

افزایش آمار بازدید کنندگان وب سایت

بالا رفتن آکار بازدید سایت

زمان بندی تبلیغات برای مخاطبان هدف گذاری شده

گاهی اوقات ممکن است کاربران در زمان خاصی به خرید یک محصول بپردازند (مانند خرید گل در روز مادر) در این مواقع افراد باید کمپین تبلیغاتی خود را راه اندازی کنند تا بتوانند مشتریان بیشتری را برای خرید محصول و یا خدمات خود جذب کنند، همین امر باعث شده تا راین پلتفرم تبلیغاتی یکی از نیازهای اصلی افراد را فراهم سازد تا در زمان مورد نظر امکان راه اندازی این کمپین وجود داشته باشد.

برند سازي با راه اندازي كمپين تبليغاتي یکی از مزایای تبلیغات گوگل ادز

يكي ديگر از مزایای تبلیغات گوگل ادز برای انواع کسب و کار برند سازي كردن در آن مي‌باشد به طوري كه شما عزيزان مي‌توانيد در مدت به برند سازي با اين كمپين بپردازيد و پس از گذشت چند ماه ترافيك مستقيم و طبيعي داشته باشيد.

بايد توجه داشته باشيد براي انجام اين كار مي‌توانيد از بازاريابي ايميلي يا همان ايميل ماركتينگ بپردازيد تا بتوانيد برند خود را به كاربران معرفي كنيد.

مدیریت کمپین های تبلیغاتی

توانايي كنترل كردن بودجه و هزينه يكي از مزيت هاي تبليغات در گوگل ادوردز به حساب مي‌آيد اما بايد توجه داشته باشيد كه با راه اندازي اين پلتفرم تبليغاتي مي‌توانيد تحليل رفتار كاربران نيز بپردازيد، بايد توجه داشته باشيد كه مديريت حساب كاربری در گوگل ادز كار بسيار آساني است و با استفاده از آن مي‌توان در بسياري از هزينه ها صرفه جويي كرد.

بهتر است بدانيد كه در google ads شما ميتوانيد مديريت چندين حساب و كمپين تبليغاتي را در دست داشته باشيد و هم زمان به سرمايه گذاري و افزايش ترافيك در سايت هاي مختلف بپردازيد.

مدیریت کمپین تبلیغاتی یکی از مزایای تبلیغات گوگل ادز

امکان مدیریت کردن کمپین تبلیغاتی گوگل ادز

بودجه مورد نظر یکی از مزایای تبلیغات گوگل ادز برای انواع کسب و کار

يكي ديگر از مزاياي راه اندازي كمپين تبليغاتي گوگل ادوردز امكان تعيين كردن بودجه مورد نظر است به طوري كه افراد مي‌توانند مقدار هزينه‌اي كه قصد دارند با آن به تبليغات بپردازند را به ازاي هر كليك مشخص نمايند.

هدف گذاري مشخص براي تبليغات

هدف گذاري يكي از مهم ترين مزايايي است كه با استفاده از آن مي‌توانيد تبليغات خود را تا چندین برابر پربازده تر سازيد، براي هدف گذاري كردن تبليغات ابتدا بايد در نظر داشته باشيد كه هدف اصلي تبليغات شما چه چيزي مي‌باشد كه براي اين كار بايد به نكاتي توجه داشته باشيد كه در ادامه آن‌ها را نام برده ايم:

  • كلمه كليدي انتخاب شده
  • دستگاه تبليغات (موبايل، لب تاب، كامپيوتر و …)
  • محل تبليغات (لوکیشن جهانی)
  • زمان و محل تبليغ
هدف گذاری تبلیغات

هدف گذاری کاربران تبلیغات در گوگل ادوردز

بررسي عملكرد كاربران با راه اندازي كمپين تبليغاتي

همانطور كه مي‌دانید راحت سازی دسترسی کاربران یکی از نکات بسیار مهم و قابل اهمیت می‌باشد که امروزه بسیاری از سئوکاران برای بهینه سازی صفحات سایت خود به بررسی آن می‌پردازند؛ با استفاده از گوگل آنالیتیکس شما می‌توانید به راحتی رفتار کاربران را در صفحات سایت خود کشاهده کرده و آن را تحلیل کنید.

با انجام این کار امکان بررسی نرخ پرش (Bounce Rate) وجود دارد و شما می‌توانید جزئیات و اینکه کاربران به چه قسمتی از سایت شما علاقه دارند را مشاهده نمایید.

سوالات متداول مزایای تبلیغات گوگل ادز برای انواع کسب و کار

هدف گذاری برای بهره برداری بیشتر از کمپین تبلیغاتی گوگل ادز چگونه است؟
برای این که بتوانید یک کمپین تبلیغاتی موفق در گوگل ادوردز داشته باشید باید به مواردی همچون محل یا لوکیشن تبلیغات، کلمه کلیدی، زمان تبلیغ و دستگاهی که تبلیغات در آن نمایش داده می‌شود توجه بسیار زیادی داشته باشید.

مهم ترین مزایای تبلیغ در گوگل ادز چه می‌باشد؟
از مهم ترین مزیت های تبلیغ در گوگل ادوردز می‌توان به کسب درآمد، نمایش دادن تبلیغات در زمان مورد نظر، مشاهده رفتار کاربر، هدف گذازی تبلیغات، مشخص کردن بودجه مود نظر  و … اشاره کرد.

چرا ادوردز نتیجه سریع تری نسبت به سئو دارد؟
به طور کلی باید توجه داشته باشید که با پرداخت هزینه راه اندازی و شارژ کمپین تبلیغات گوگل ادز شما می‌توانید در کمترین زمان در نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید به طوری که بهینه سازی سایت با استفاده از سئو ممکن است ماه‌ها و یا حتی چندین سال زمان ببرد.

2 دیدگاه

    • سلام وقت بخیر
      معمولا بلافاصله بعد از تموم شدن شارژ اکانتگوگل ادز، سایت شما از نتایج جستجوی گوگل ناپدید می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهپروژه هامحصولاتتماس با ما